MaviK ben çok memnunum kendisi etlik Zübeyde hanımın eskiden başhekimiydi. Rahmetli annemde çok hakkı vardır aynı şekilde bendede doktordan ziyade ailemizden biri gibi🥰 birtanem ücreti 2 hafta sonra öğreneceğim çünkü daha benden tahlil istemedi taramaya gireceğim senin dediklerini bende soracağım ozaman sana kesin bir şekilde rakamı bilgi veririm 🥰 tahlil + doğum toplam neye mâl olacak öğrenirim 🥰