Canım benim doktorum özel muayenesi var doğum olarak güvende yapacağım ben de doğum paketi almak istiyordum ama doktorum beni vazgeçirdi. Ticari olarak görüyorum, Allah göstermesin doğum anında ya da hamileyken farklı komplikasyonlar oluşabiliyor ondan dolayı verdiğiniz para çöp oluyor dedi bana da mantıklı geldi vazgeçtim 🤷🏽♀️