Tubammtekin Sinemekee gerçekten o an anlam veremiyorsun tek birşeye odaklanıyorsun heleki ilk gebeliğim bilgisizim birazda o an nolduğunu anlamaya çalışırken odadan çıkmış oluyorum😃
Busra92_ Canım bizdede uyuşmazlık var kanamam oldu ilk kan uyuşmazlıgı iğnemi vuruldum bir sonrasında sabah aksam olmak üzere progestana baslattı doktorum bir hafta sonrası tekrar bi kanamam oldu ama sorun cıkmadı şükür 28. Haftamda tekrar iğne vurulacak
Tubammtekin Busra92_ çok geçmiş olsun sizede sağlıkla kucagınıza alın inşallah brnde sorunsuz birşekilde atlatırım ☺️
Tubammtekin Sinemekee mecbur kalıyoruz bilgisizlikten kendimizi önce allaha sonra doktora emanet ediyoruz 😁
Zmraemr Tubammtekin evet normal.Bizde de var uyuşmazlık ikinciye hamileyim Dr ilk randevuda uyardı hatta kanaman olursa 28.haftayi beklemeden hemen iğneyi vurduracaksin dedi şükür sorun yaşamadım
Btlklnc Tubammtekin Benım doktorum dısarı bır kanama olursa hemen ıgne yapıcaz dedı. Eger kı olmazsa 28. Haftada yapılacak igne
Bsra_x Zmraemr benim ilk hamileliğim eşim negatif ben pozitif iğne vurulmam gerekiyor mu doktorum henüz bişe demedi
Zmraemr Bsra_x anne negatif olursa diye biliyorum.Oyle olsa Dr size mutlaka bilgi verirdi.İlk ya da ikinci hamilelik fark etmiyor uyuşmazlık varsa her hamilelikte vurulması gereken bir iğne
-Bsra- Bizde de var kan uyuşmazlığı ve ilk zamanlarda kanama oldu acile gittik ve hemen iğne vuruldum. Normalde 28.haftada oluyo ama kanama olursa erken yapabiliyolar.
Tubammtekin Aysee6346 pek bilgim yok bende kese çevresinde kanama görünce yaptırdı doktorum 7+4 deyim
Ezonunannesi16 pprensesannesii özelde ki doktoruma reçeteyi yazdırdım 200 TL ye aldım yine özelde vurdurdum iğneyi ilk ignem diye ücretsiz vurdular
Aysee6346 Tubammtekin çok fazla da güvenme doktorlara ben gittim dedi kese etrafın da kanama var sonra aynı hastane başka doktora gitti o da dedi su toplanmış dedi kanamam falan da yoktu az kala beni öldüreceklerdi yanlış tedavi için