Tubammtekin Bugün kesemin çevresinde kanama görüldü kan alındı sonucu yarıj çıkıcak eşimle kan uyuşmazlığımız var daha çnce yaşayıp iğne olanlar varmı kanama durdumu noldu merak ediyorum
Nurbost Tubammtekin bizde de var ama kanama falan olmadı test yapıyolar zaten başta ona göre hareket ediyolar. 28.hafta iğne olacağım sadece
Ezonunannesi16 Tubammtekin bizdede var uyuşmazlık ama öyle kanamam filan olmadı canım 28. haftamda iğne vuruldum o kadar
Sinemekee Tubammtekin ben varım canım 9. Hafta da oldum benim kanamam oldu kalçadan iğne vuruldum herşey normal 3 ay koruduğunu söylediler sonrası nasip
OzgeSrc Tubammtekin kan uyusmazligi ignesinden bahsediyorsaniz eger. Ignenin amaci kanamayi durdurmak degil bebegi korumak. sizin kaninizla bebegin karşilasmamasi gerek. Indirect coombs testi yapilir negatif cikarsa igneniz yapilir
Tubammtekin Nurbost bendede içerde kanama görüldü normal kanamam olmadı benim test istedi işte bakalım ilk zamanlarda iğne vurulması normal mi acaba
Zmraemr Tubammtekin evet normal.Bizde de var uyuşmazlık ikinciye hamileyim Dr ilk randevuda uyardı hatta kanaman olursa 28.haftayi beklemeden hemen iğneyi vurduracaksin dedi şükür sorun yaşamadım
Tubammtekin 91mer sancaktepe ilhan varank yapıyo kan aldılar benden sonuçlarda yarın sabah çıkar dediler
Tubammtekin Sinemekee sana denk geldiğim iyi oldu yaa şuan nasıl kanama varmı durdu mu acaba geçmiştie inşallah ya sağlıkla bebişlerimizi alalım kucağımıza
Sinemekee Tubammtekin vallahi canım o kanamam çok fazlaydı benim pıhtı falan düşürdüm hatta hastaneye giderken eşimle bu sefer düşük yaptım diye düşündük sonrasında 1 ay olmadı ama 3 gün öncesinde kahverengi kanama oldu geri progestana başlattılar bebeğim iyi çok şükür senin kanaman nasıl peki
Tubammtekin Sinemekee canım bende görünürde kanama yok ama ultrasonda göründü bugün. Bebişin iyi olmasına sevindim☺️
Tubammtekin Sinemekee yarınsabah kan sonuçlarım çıkıcak bakalım doktor ne verir ne der şuan için birşey vermedi
Tubammtekin OzgeSrc teşekkür ederim bilginiz için bilmiyordum ben ilk gebeliğim benim ablamda böyle olmuştu kanaması olmuştu baya kan uyuşmazlığından denip iğne vurulmuştu tabi istirahatta verilmişti
Sinemekee Tubammtekin kan uyuşmazlığı bir daha kanamam olmaması için dediler de tabi ben net olarak bilmiyorum o zaman kafam çok normal değil ne dedilerse tamam demiştim 🤭 hayırlısı ne ise o olsun canım Allah yavrunun sana bağışlasın
OzgeSrc Tubammtekin rica ederim canim 🌸 endise etme bisey olmaz Allahin izniyle. Kanama icin progestan kullanirsin. Testin sonucu cikincada igneni olursun sorun olmaz 🌸
Tubammtekin pprensesannesii devlete gidiyorum ben hemüz iğneyi olmadım yatın belli olucak ama sanırım iğne ücretsiz devlette
Ezonunannesi16 pprensesannesii özelde ki doktoruma reçeteyi yazdırdım 200 TL ye aldım yine özelde vurdurdum iğneyi ilk ignem diye ücretsiz vurdular
Tubammtekin Sinemekee gerçekten o an anlam veremiyorsun tek birşeye odaklanıyorsun heleki ilk gebeliğim bilgisizim birazda o an nolduğunu anlamaya çalışırken odadan çıkmış oluyorum😃