KeremikoBayky Demetd ocaktan sonra herşey 2 katına çıkacak canım büyük parçalardan başla bebek arabası mobilyası emzirme pompası tarzı
Mustafayigitvebeytugannesi Demetd inşallah ya valla duaniza talibim hamisler kızim olur inşallah küçüklükten beri hep hayalimdi ama iki oğlum oldu. Evlat ayrımı yapmak istediğimden değil ogullarimi da çok seviyorum ama kızımda olmasını çok istiyorum 😊😊
annebebek7 Demetd bende nasip olursa mayıs annesiyim cinsiyet belli değil ama 0 3 ay birkaç bisey almayı düşünüyorum
Demetd annebebek7 iyi yaptınız biryerden başlanmalı tabi bazılarımız büyük eşyalardan bazılarımız ufak tefekten
Ozge-Ka Mustafayigitvebeytugannesi mayıs ayı kız ayı mı bilmiyorum ama benimki erkek benim de 5 mayıs tahmini doğum hatta 😄 inşallah 2 erkekten sonra 1 tane kızın olur senin de 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Ozge-Ka inşallah canım ya inşallah valla duaniza talibim 😊😊 sağlıklıca kucagina al canım son adet tarihin 29 temmuz mu benim 29 temmuz🙂
Ozge-Ka Mustafayigitvebeytugannesi benim tüp bebek o yüzden biraz farklı olabilir ☺️ Son adet tarihim 4 ağustos ama tabi tüp bebekte karışıyor hesaplar sanırım
Mustafayigitvebeytugannesi Ozge-Ka anladım canım Mayıs 5 diyince 29 temmuz mu acaba dedim benim öyle de 😊 olsun tüp bebek yada doğal yolla olan bebek hiç fark etmez bebek bebektir çocuk çocuktur sonuçta Rabbim uygun görmüş vermiş buna şükür 🤗🤲
Ozge-Ka Mustafayigitvebeytugannesi öyle tabiki sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz nasıl olduğunun bir önemi yok 🥰
Demetd nur34_ bende şimdi biryerden başlamak lazım diye düşünüyorum çünkü kafam çok karışık ne almam lazım nekadar almam lazım felan toparlayamıyorum kafamı malesef
pinar_033 Merhaba benim de mayıs 16 görünüyor ben 7. Aydan sonra almayı düşünüyorum daha çok erken hem sonra vakit geçmek bilmez😊
Tugbaakcy Dahayeni1 otizmli olacak diye birşey yon dayımın bi oğlu otizimli 2 tanesi sonradan doğan bebekler sağlıklıydı telaşlanma kuzum benim
Dahayeni1 Tugbaakcy ay inşallah canım ya bügün Cerrahpaşa da dolaşmaktan yoruldum 3ml ense kalınlığı dr söyledikleri kafamız Kazan oldu ne yapayım bilmiyorum down sendromu şuphesi ve daha bebek 14 haftalık