Demetd Nasipse mayısta doğumum olucak ama hazırlığa başlıyayım mı biraz daha bekliyeyimmi bilemiyorum cinsiyet 1-2 haftaya belli olur nasipse sizler başladınız mı benim gibi bekliyenlerdenmisiniz ayrıca kafamda çok karışık neler almam lazım bilemiyorum 🥹
AzraFarah Demetd bende Mayıs 2 doğum diye biliyordum ama bayrama yetişemiyormuşum galiba,17 haftalığım. Ben az az bir iki kıyafet almaya başladım ama daha bişe yok gibi ortada
Ozge-Ka Demetd bence bebek arabası yatak tarzı şeyler alınabilir. Ben cinsiyet belli olmadan oto koltuğu aldım mesela 😄 cinsiyeti belli şuan ama pek kıyafet almadım. Büyük şeylerin fiyatı daha çok artıyor yılbaşından sonra da artar daha kesin
Dahayeni1 Ben de Mayıs ayında doğum yapacağım 14 haftalık olduk bügün dr ense kalınlığı var dedi fetal DNA test istedi cinsiyeti öğrendim ama sevinemedim bile
Demetd Dahayeni1 sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz Rabbim sağlıkla hayırla gelmesini nasip etsin üzülmeyin inşallah birşey çıkmaz 🤲🏻
Tugbaakcy Dahayeni1 otizmli olacak diye birşey yon dayımın bi oğlu otizimli 2 tanesi sonradan doğan bebekler sağlıklıydı telaşlanma kuzum benim
Demetd MayisR banada erken geliyor ama herşey okadar pahalıki birşeyden biryerden başlamalımıyım diye düşünüyorum 😕
efeduru Demetd ben 16+2 hamileyim hafif hafif basladim havlu tulum falan aldim zibin falan sende az az alabilirsin 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Demetd benim doğumum 5 Mayıs’a denk geliyor şuan 17 haftalığım ama cinsiyet henüz bilmiyorum 15 haftalıkken gittim doktor göremedi bebeğim göstermedi Mayıs ayı kız ayı mi acaba iki oğlum var bu üçüncü olcak kız olsun çok istiyorum 🤗😊
Ozge-Ka Mustafayigitvebeytugannesi mayıs ayı kız ayı mı bilmiyorum ama benimki erkek benim de 5 mayıs tahmini doğum hatta 😄 inşallah 2 erkekten sonra 1 tane kızın olur senin de 🥰