Filizzzz-21 Sudesu_1 Sudesu_1 bi kaç yerde öyle okudum adetimin bittigi gün başladım yumurtlama gününe kdar içtim
Dilarac Sudesu_1 ben hayıt tohumu çayıni içip hamile kaldım tabi rabbim izin verdi diyelim ota bağlamıyorum ama onunda etkisi olduğuna eminim 6 ay denedik olmadı caya başladım son 1 aya kaldım
Sudesu_1 Dilarac kesinlikle etkisi vardır hormonlar için çok iyi bir ot inşallah bende hamile kalırım 🫠
boymomyz Sudesu_1 adet gecikmesi varsa ada çayı dene canım . Gebe kalmak istiyorsanda ovulasyon testi ile kolay veyada klomen ve çatlama iğnesi dene bence . Benim herşeyim normal klomenle gebelik elde edemedim ama Allah büyük belki sana nasip eder belli olmaz . Arkadaşlarımdan kalan oldu ☺️
Sudesu_1 boymomyz ya adet gecikmem yok aslında daha önceden saat gibiydim 28 günde bir olurdım şimdi 26,27.28,29 bir kaç gün ya öne ya arkaya attı Ovulasyon testi kullandım ama olmadı yumurtam da çatlıyor kısmet olmuyor ama klomen ne oluyor valla bilmıoyorum
hayalperest2310 sdkshn evet canım ilacı baya araştırarak kullanmıştm ben çay gibi sadece bir bardak alıyordum günde bir kere kullanıyordum
hayalperest2310 sdkshn aktarcıdan tohumunu almıştım hayıt tohumu diye yazın trendyolda satışı var hatta yorumları da okuyup kullanabilirsiniz tercih sizin araştırabilirsiniz de kendinz
sdkshn hayalperest2310 Çok teşekkür ederim, umarım iyi gelir aşırı düzensiz adetim . Hamile kalmak istediğim için doğum kontrol hapı da kullanamadım . İnşaallah etkisi olur ☺️
boymomyz Sudesu_1 Canım klomen yumurta geliştirici özelde veriyorlar . Tekrar çağırıyor 10 gün içerisinde zaten ücretsiz gidiyorsun . Doktor yumurtanın büyüklüğüne göre çatlatma iğnesi vuruyor birliktelik günü veriyor . O günler birlikte oluyorsun .
Sudesu_1 boymomyz hmm anladım canım geçen ay adetin 11. Günü gittim yumurta baktırmaya 20 ml Dr çatlamaya bakmadı çağırmadı yani tekrar biz biliyoruz çatlayıp çatlamayacağını ddi bence benim yumurtlamada çatlamada sorun yok testler De filan düzenli çatlıyordu yani anlamadım gitti
Kirmizibalik1 hayalperest2310 adet sancisina iyi geliyor muydu. Banw da esim civanpercemi almisti icemedim ya allah affetsin de zehir daha iyidir🤣 zaten serum igne disinda birsey de pek fayda etmiyordu. Hamilelik sonrasi gecmezse sancilarim ki benim gecmez bunu deniyim bende
boymomyz Sudesu_1 canım bendede problem yok doktor denemek amaclı yapıyor zaten çatlama olmazsa kist oluyor . Demek ki klomen kullananlara çatlatma iğnesi veriyor .
Sudesu_1 boymomyz inşallah hamile kalırız canım bir kez düşük yaptım 1 buçuk yıl önce 5 haftalık tı o zaman dar beri olmuyor