Kızlar geçen ay Dr yazdı eczaneden aldım hap olarak adetim 5-6 Aydır 2 -3 gün düzensizleşti çok büyük bir düzensizlik değil ama yinede hergün bir tane al hapı düzenler ddi hiç hamilelik hakkında birşey demedi ama araştırdığım kadarıyla otunu, hapını kullanıpta hamile kalanda çokmuş mucizelerinizden biraz bahsedermisiniz ne kadar kullanıp hamile kaldınız ?