Benanneyim çok güzel anlatmış son canım benim doktorum yaktı onları bugün ve bebeğe zararı yokmuş çok az olduğu için şanslısın insallah Allah'ın izniyle normal doğum yapabilirsin dedi kökten kazıyan kadar devam dedi haftaya yine gel dedi jinekolojik onkoloji bölümünün en iyi doktoru çok seviyorum doktorumuz bana güç verdi
Ve hiç bişi yok dedi
Çok şükür gecicek inşallah iki parça bisi 🙏