HaticeTabak Benanneyim Rabbim çağrısı bulunmayan butun hastalıklara şifa versin Allah bizi de esimizide bebgimizide korusun
HaticeTabak Benanneyim Peki hamileyken smear testi yapıyor mu doktorlar ben 29 haftalık hamileyim bı sorun olmaz dimi bebeğe zarar gelmez yani
edaun HaticeTabak yapılıyor canım, ben de yaptırdım herhangi bi can yanması kanama vs olmadı. Düşün ki kulak çöpünü sürüyor dr
Benanneyim HaticeTabak HaticeTabak Canım yapılsa da hamilelik hormonlarından dolayı sonuç farklılık gösterir derdi doktorum hatta sürekli ağladım yakın siğiller dondurun diye ama doktorum ben yakarım dondururum parasını alır işime bakarım ama bu siğiller sende hamile olduğun için yine tekrarlar bu dönemde vücut tedaviye yanıt vermez dedi. Doktorum özel kendi muyanesi Prof gerçekten işinin ehli Canım. Bilgisine her Zaman güvendim. Bazende gebelikte dışarı atan siğiller bağışıklık güçlenince Yok oluyormuş ama yine de normal Doğum yapmak yasakmış çünkü orası hala vürüs ile enfekte ve sen tedavi görmediğin için. Ha şunu da söyledi. Kanser yapmayan türler siğiller yaparmış bu konu da çok şanslıyız. Benim eşimde üç tane falan var böyle ince et parçaları benleri gibi dağınık bi kaç yerde. Bazılarında daha minik minik bir yerde toplu olabiliyormuş.muhtemelen eşinin ki öyledir zaten siğiller olmasa bile eşinin enfekte olduğu kesin bu virüs ile. Cinsel iliskiye girme kanatma Canım. Çünkü bu illet vajina da birbirine sürtünme ile çoğalacak kadar pis bir virüs. Karşılıklı iki siğiller birbirine değsin hemen yenisini oluştururmuş.bende 4 aydır çıktı. Gebeliğimin 32 haftasındayım Canım bende. allah izin ederse Doğumdan sonra kurtulmak istiyorum. Sen de Canını sıkıp bebeğini strese koyma. Ben gece ağladım gündüz ağladım çaresizsin ama alışıyorsun psikolojini bozma🙏🏻🐥
Alyatospik Karabiberim85 canım aynısı bende var cildiyeye git sprey sıkıp kurutuyorlar 15 günde bir kontrol eğer giderse yapabilirsin normal Doğum geçmezse enfeksiyon olur çocukta benim tam geçmedi ama çoğu kurudu
Karabiberim85 Alyatospik doktor beni korkuttu baya geçse bile riske atılmaz normal doğum için dedi. Tıpta hiçbirsey yüzde yüz bey değildir. Ama ya olursa dedi
Seyma18 Karabiberim85 ya siğil nasıl oluyor benimde dış dudakta 3-4 tane kıl dönmesi gibi siyah noktalar var ama orda tüy çıkmıyor tabi böyle kan toplamis gibi birşey
ezos Seyma18 dermatoloji uzmanına görün canım siğil olabilir inşalla h değildir tabi de önlemini almak gerekir
Fhryhsn Karabiberim85 bendede et benine benzer bişey var doktor siğile benzetti bende pazartesi aldırcam patoloji sonucumu bekliycem enfeksiyon değilse normal doğum olur dedi doktorum yoksa sezeryAn
HaticeTabak edaun teşekkür ederim bilginiz için Allah razı olsun Bende smear testi yaptircam ama çok korkuyorum kötü kötü rüyalar görüyorum ya bebeğime bişi olursa kanamam olursa erken doğum yaparsam diye Yinede doktorlar daha iyi bilir yersiz korkular işte 😔
Alpoy Kızlar benimde ilk hamileligimim son ayında çıktı herseyim normalken o yüzden sezaryen oldum ama doğumdan 1 hafta sonra geri geçti zaten öyle bi durum olunca doktorlar normal doğumu onermiyo bebeğe bi zararı olur diye
Handsomebaby Karabiberim85 evet cnm hpv pozitif çıkarsa ki büyük ihtimal öyle çıkıyor.Normal doğum yapmamalısın.Bebeğine geçer.
mhtp18 Karabiberim85 ama daha doguma cok var belki gecer neden hemen sezeryana yönlendirme yapıyorlar anlamıyorum 🤔
ezos Karabiberim85 bende de çıktı malesef dermatoloji uzmanı normal doğum kesinlikle yapamazsın dedi sonuçları kadın dogumcuma gösterdim engel değil son haftalarda bakarız dedi kime inanayım kime güveneyim sasirdim😑 çok kötü bir durum senin adına da üzüldüm
Karabiberim85 Aleynaa09 doktor eğer siğilse geçse bile tekrarlama durumu var. Normal doğum öneriyoruz dedi.
Karabiberim85 Benanneyim canım eşimde egzema tarzı sanki pişik olmuş gibi bişeyler hep oluyor. Acaba alakası olabilir mi bilmiyorum
Alyatospik Karabiberim85 sen dediğim gibi uzman cildiyeye gir çok basit birşey soğuk sprey sıkıp kurutuyorlar Benin’de korkuttular pröföser e gittim o cildyenin işi bu drdi