Pengu ay yeni gördüm yaa . Yine de yazayım belki başka zaman yaparsın. Gerçi misafirin akşamsa hala yapabilirsin
150 gr yumuşak tereyağ
2 yemek kaşığı su
2 yumurta sarısı
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1.5 tatlı kaşığı tarçın (ben çok sevmem azaltıyorum koyarken )
Yarım çay kaşığı kabartma tozu
100 gr ceviz kırığı
50 gr damla çiko
2 su bardağından 1 parmak fazla un
Yumurtayla şekeri iyice çırpıp yağı ilave ediyorsun sonra diğer malzemeleri karıştır hamuru 2 rulo halde streç film ile sar buzluğa at . 30-40 dakka dursun yeter kesmek için . 170 derecede 15 dk .
Misafirin gelince çıkarıp atsan bile olr hemen pişiyor bu tarifle hep tam tutuyor yiyenler bayılıyor .