deletedmom947 Rahim ağzı yetmezliği bende var. 20mm ye düşmüştü 21 haftalıktım. O iğneleri hapları fitilleri bende kullandım.
Sonra açılma 1cm de kaldı, kısalık 17 mm düşünce serklaj oldum. Rahim ağzına dikiş atıldı.
Geç döllenme sebebiyle adet tarihimi düzenlemişlerdi. 36+6 şeklindeydim.
Bugünki kontrolde 39+5 çıktı, sürekli 3 hafta önde çıkıyordu.Bugün serklaj dikişimde alındı.
Ben bu ilaçların zararını değil faydasını gördüm.15-16 haftalıkken lekelenmem olmuştu o zaman da kullanmıştım.
Bu haftaya gelip, sağlıkla doğumu bekleyebilir hale geldiysem bu doktorlarımın dediklerini yapmam verdiklerini kullanmam ve Allahın da takdiri sayesinde oldu.