rachelgreenn canim benimde bu gebelikten once bi kaybim oldu hemde subat ayında temmuzda yeniden hamile kaldim tedirgin olmakta haklisin ama inan ilk betanin cok onemi olmuyo sadece onemli olan duzenli artmasi ve senin ki de normal duzeyde zaten rabbim hayirlisi ile nasip etsin