Kızlar ocakta doğum yapacagim Allah’ın izniyle bir kızımiz olacak.Şuan 31 haftalık gebeyim .İsmini Reyyan koyacağız nasip olursa. Sizlerde bebeklerinizin ismi ile heyecanınızı ve ne kadar kaldığını benimle paylaşır mısınız? Hepinizi selamlıyor ve sağlıklı doğumlar diliyorum.😍 ♥️💐