Bende 19 haftalığım doktor izin vermedi dişçiye gitmeme ağrım özellikle akşamları çoğalıyor buz kalıbı koyup öyle yatıyorum iyi geliyor. Ama dişimde iltihap varsa bebeğe zarar vermez mi bilmiyorum ya da erken doguma vs kafamda deli sorular bana Bi yardım edin kızlar bilmiyorum ne yapacağımı