Zelihaferhat inşallah bi faydası olur ama ben boşuna içtim antibiyotik hiç bir etkisi olmadı çünkü 250 mg dı bide yanında parol verdi ilaç içmenin bebeğe çok faydası varmış gibi Allah yardımcın olsun 3 güne geçmesse hiç bekleme antibiyotik 3 günde kendini göstermesi lazım normalde aynı devam ediyosa bi etkisi yok demektir ozamanda doktorunu değiştireceksin ben öyle yaptım birdahada ona gitmedim bana rapor yazana devam ediyorum doğumumuda o yapıcak Allah’ın izni ile