Rumuz123456 ben kendim sordum ne zaman olur vs diye, altta yatan epilepsi ve böbrek rahatsızlığımdan dolayı + kendi isteğimle sezaryen olmak istiyorum. En son geçen hafta Cuma 25inde gittim, bir sorun olmadığı taktirde son ay nst ye bağladığını söyledi. Bir sonraki randevum 16 Aralık, o zaman nst de ister son aya giriyor olacağız, bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😊