Cicek1 Canımm ben ilk 6 haftada kalp atısı görmüştüm 8 de dinlemek için gittik bebek 6 haftalık gözüküyordu doktorum beklemeyi önerdi bekledik fakat kalbi durmuştu.Kese de kanama ve büzülme başladı 9 haftayı geçiyordu artık kürtaj yapıldı.Bebek hiç gelişmemiş kese 9 haftalık olmuş fakat bebeğimiz küçüktü maalesef 😢