Kızlar bişey sorucam son adet tarihime göre 7-8 haftalık hamileyim bundan 15 gün önce doktora gittim keseyi gördük 5 haftalık dedi 10 gün sonra gel kalp atışı için dedi 12 gün sonra gittim bebek 5 hafta 5 günlük göründü kalp atışı duyulmadı cuma günü tekrar gidicem yine duyulmazsa canlı değil dedi bu tarz bir durum yaşayan var mı aranızda korkuyorum biraz