Bisofiya Aysinvebebito Benimki de 11. Haftamda söyledi, söyleyim mi annesi dedi belli mi dedim, belli olmasa niye söyleyim kız dedi güldü hatta 😂 kız olacak annesi dedi, 2. De kız oluyormuş değişmezse bakalım 🥰🥰
kubra9292 Aaaysee Her doktorun tarzı farklı ben de özele gidiyorum ama söylemedi ilk kızımda 11. Haftada öğrendim şimdi aynı doktorum söylemedi saygı duymak lazım
Aaaysee kubra9292 söylenmiyor dedin diye açıklama yaptım ama bu saygı duyulacak bir şey değil ki yani göremez cinsiyeti belli olmuyor der söylemez tabikii tamam der insan ne yapacak ama su haftadan önce söylemiyorum diyen bi doktor varsa çok saçma
kubra9292 Aaaysee Artık erken öğrenen bazı aileler gebelik sonlandırıyormuş istemediği cinsiyet olunca devlette ve özelde 16. Hafta sınırı koymuş kimi doktor uyuyor kimisi uymuyor benim için fark etmediği için saygı duydum bekliyorum allah nasip ederse zatn doğuracağım
Aaaysee symozdag tamam ama neden çok saçma değil mi yada size öyle gelmiyor mu? Tahmini varsa yüzde şu kadar şu demekte ne gibi bi sakınca var ki? Benim doktorum kendisi 12 de dedi söylememi ister misin cinsiyeti diye evet dedim söyledi yani
symozdag Aaaysee e yani bence de erkek gibi görüyorum ama net değil ya da kız gibi ama 1 ay sonra daha net konuşuruz da diyebilir ☺️ Belki meslek hayatlarında bununla ilgili bi sıkıntı yaşadılarsa emin olmadan söylemek istemiyor olabilirler. Hiç sorun değil elbet bir gün öğrenecez sağlıklı olsunlar da ☺️
Betul_1 Çok erken ben 12 haftalıktı doktor belli değil dedi biraz daha bekleyelim dedi sizin ki gerçekten şaşırtıcı
ulkuakkoc Aysinvebebito ben daha bekliyorum ayşinnnnn göstermiyor 🤣🤣 herif açmış göstermiş daha ne istiyon 🤣🤣
Esraggbkn kubra9292 ilk kez duydum böyle bişeyi Rabbimin verdiği can-ı istemedikleri bir cinsiyet uğruna sonlandırmak🥺
symozdag kubra9292 bende ilk defa duydum ve gerçekten şaka gibi. Allahım korusun. Hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
yagmur089 Aysinvebebito him tabi doktr bizden iyisini bilir hayirli olsun ozmn canim bazi doktrlar soylemez oyle 9 haftalikken 15 haftaliga kdr söylemeyen bile var sukur benim doktrun 14 haftada soyledi
_muti_ Bize ilk erkek dendi sonra kız bugün gittik bı çıkıntı var ama kafa karistiyor dedi 13+6 yiz sizden de tahmin alabilir miyim 🥰