Aysinvebebito Arkadaşlar bizim cinsiyet 9+6 de belli oldu çok erken değil mi sizce de. Sizin kaçıncı haftada belli oldu ?
EdaByrc Aysinvebebito benzetme yapıyor doktorlar ama erken bencede ben bu hafta gidicem inşallah 16+3 ken öğrenirim inşallah
Sevvl Aysinvebebito bana 12 de erkek demesine rağmen yanıldı 16 dan önce netlesmıyo canım tahmin olabilir
Aaaysee kubra9292 öyle bir şey yok neden söylemesinler ki benim doktorum 12 de söyledi ve yanılma da olmadı 18 de kesin di ki 12 de de kesin demişti
253825 Aysinvebebito bana 18 haftalıkken erkek dedi 9 hafta inanılmaz erken değil mi ?22 hafta detaylıya baktı değişti mi erkek mi diye erkek dedi kesinleşti ilk kızımı 24 diğerini 22 bunuda 18 de öğrenince sizinki bana aşırı erken geldi hayırlısı olur inşaAllah sağlıkla gelsin
yagmur089 Aysinvebebito senin doktrun iyi soylemis bazi doktrlar soylemiyor tahmin mi etti yoksa netmi dedi yani 9 haftalikken pek net olmuyor canim en erkeni 11 haftalikken gorebiliyorlar ve soyluyorlar
Nazzlcann Aysinvebebito bende yeni öğrendim canım 12+1 di erkek kesin net gördüm değişmez dedi :) Sağlıkla gelsinler inşallah
yagmur089 Aysinvebebito him tabi doktr bizden iyisini bilir hayirli olsun ozmn canim bazi doktrlar soylemez oyle 9 haftalikken 15 haftaliga kdr söylemeyen bile var sukur benim doktrun 14 haftada soyledi
Minik_annee Aysinvebebito anladım olabilir aslında sanırım iyi bir doktora özele fln gidiyorsunuz baya erken olmus
kubra9292 Aaaysee Her doktorun tarzı farklı ben de özele gidiyorum ama söylemedi ilk kızımda 11. Haftada öğrendim şimdi aynı doktorum söylemedi saygı duymak lazım
symozdag Aysinvebebito bende özele gitmeme rağmen 12. Haftada söylemedi şu an söylemeyeyim dedi tahmini bile söylemedi :)
Aaaysee symozdag tamam ama neden çok saçma değil mi yada size öyle gelmiyor mu? Tahmini varsa yüzde şu kadar şu demekte ne gibi bi sakınca var ki? Benim doktorum kendisi 12 de dedi söylememi ister misin cinsiyeti diye evet dedim söyledi yani
Bsr3 Aysinvebebito vallaha hayret ediyorum bizimki göstermedi doktorda görmedi 5. Ayda öğrendim 😀 sağlıkla gelsinler sağlıklı olsunlar tabi de ne bileyim bazı doktorları anlamıyorum