DerininAnnesi35 evde test yaptım adet olacgim gün silik bı şekilde çıktı adetimden iki gün gecti özele gidelim direk acilden girdik kan verdik zaten 68,2 bin ne olduğunu falan ben bilmiyordum burda sorduğumda öğrendim yani açıkçası doktor bı açıklama yapmadı yok dedi ve gönderdi labaratuardan ben sonucu aldım doktora göstermeden biseyin yok falan dedi bende sonuca baktınız mı falan dedim baktı yok cikabilirsiniz dedi gebelik için geldim test verdim sonuç ne dedim gebelik yok cikabilirsiniz dedi yani bişey anlamadım dediklerinden zaten napacagimi da bilemedim belirtileri de var