Esra44 Bende atamam için sınava hazırlanıyorum bir yandan hafızlık tekrarı yapıyorum derken öyle yoğunki evdeki meşgalem🤧 Sınavımada çok az kaldı, zaten eşimin işinden dolayı memleketimin ücra bir köyündeyiz🤦🏻♀️ Gezecek çıkabileceğim bir yerde yok yani, bu yüzden kafamı dışarı çıkarmıyorum yürüyüş mürüyüş hak getire 😔 Egzersize zaman ayırabilen hamilelere maşallah diyorum umarım şu sınavı mülakatları falan atlattıktan sonra bir güzel bende başlarım bu egzersizlere, yoksa dediğiniz gibi doğumum baya zor olacak gibi 😩