Esra44 37.haftamdayım korkuyorum gezerken dogurucam dıye hafta sonları sehr dışına açılmaya başladım bakalım sonum ne olacak 😀😀 her ısımı kendım yapıyorum evdeysem bıle pıt pıt evın ıcınde is bitmıyor yemek temızlık ütü işler bıtmıyor 😀😀 yarından ıtıbaren buzluguma mısafırlıklerı hazırlıcam doğurmadan o da bıtsın 😀 akşam olduğunda da eşimle ya da annemle 45 dk yürüyüş Bıraz penguen gıbı olsa da yürüyorum ıns normal dogum yapıcam 😀