ogretmenHnmm amin amin inşallh vardır ama biliyor musunuz ben 6 gün kala yaptım çıkmadı erken gebelik testiydi birde o halde çıkmadı oturdum ağladım sonra toparlandım ve dedim ki neden ağlıyorsun saçmalıyorsun olur insanlar neler neler den sonra hamile kalıyor gerçekten artık unut işlerine bak dedim ve 3 gün evde durmadım sürekli kendimi meşgul ettim düşünmekten kafayı yiyecektim çünkü inanın sizde unutun buraya bile girmeyi azaltmıştım ya ay allahım size de en yakın zamanda nasip etsin inşallah