Derya5866 doğumum çok iyiydi rahat geçti zaten 2. Sezeryanimdi tek korkum bebeğin kuveze girmesiydi öylede oldu ama çok şükür geçti gitti o hastanede olduğu için hiç yatma firsatimda olmadı sürekli süt sagdim götürdüm falan zordu ama zaten nasıl kolay olsun evladını bırakıp gelmek her anneye zor gelir ama sonu çok güzel oluyo yeterki sağlıklı olsunlarda