birbeyzos canım 37 ’de sezeryan olacaksın galiba hiçbir sorun yok değil mi doktorun normal şartlarda mi verdi 37.haftaya doğum gününü ? Bende eğer istek üzerine yapabileceksem 37′de alınmasını istiyorum kalp hastası olduğum için çarpıntılarim falan çok arttı dayanamıyorum artık geceleri uyku uyuyamıyorum 😣