kayseres Aysenur426868 İki hamileliğimde de bulantı, kusma , koku hassasiyeti vb hiçbir şey yaşamadım. Kişiye göre değişen şeyler bunlar .
Aysenur426868 kayseres bencede öyle olmalıdır buralara fazla takılı kalmiycam ya gördüğüm yazıyı direkt sormuyum mantıklı olan bu zaten ❤️
Aysenur426868 Mom-babyyy evet valla 🤣🤣🤣🤣anlıyorum o soran kisileride burda etkileniyor ki bende onları. Yazısını görünce etkilendim bide ben soruyum Didim🤣🤣🤣bidaha sormam tobe est🤣🤣🤣❤️🙄😅
Mom-babyyy Aysenur426868 ye iç bebisinle birlikte keyfine bak boş burda yazılan çoğu şeye kafana takma bile 😄
Hgmr19 Aysenur426868 ben de hiç kusmadım gebelik boyunca . Şimdi 6 aylık gebeyim. Ama kokulara karşı bulantı oluyordu