Kizlar az önce bı post a denk geldim korkusu bulantısını geçmesi olunca şimdi bende bı tedirgin olarak yazıyorum ben hiç hamileligimin başından beri kusma yaşamadım çok nadir yemek kokusuna bunalma oldu oda çok nadir sayılı rahattım yani bu normal degilmi kusma oluncami sağlıklı oluyormuş herşey 🙄kafamda delisorular