Haticeongun bana neler dediler polikistik over dediler yok başka kist dediler hatta bi ara sıkıntılıydı emara girdim yumurtalıklarımda 8-9 cm lik kist çıktı ameliyat dediler lise, üniversite zamanı dert olmuştu bana o zamanlar bile düşünüyordum ya çocuğum olmazsa diye çok korkmuştum ne bir ilaç ne bir tedavi gördüm düzenli olarak kontrole gittiğimde her seferinde küçülmeye başladı doktor bile inanamadı o kadar büyük bi kist nasıl hiç bir müdahale olmadan yok olur bende şaşırmıştım. Evlendim ilk gebeliğimde kalbi durdu 9.haftada şimdide 13 haftalık hamileyim ama korkuyorum korkularım yetmezmiş gibi kordonda iki damar görüldü, ikili testim orta riskli çıktı doktorum nipt testi öneriyor o da 6-7 bin tl ama benim şuan bunu karşılayacak bir durumum yok beneğime daha bir iğne bile almadım cinsiyet netleşmedi diye o kadar kıskanıyorum mutlu hamileleri ben hiç hamileliğimin tadını çıkaramadım hep sıkıntı stres gözyaşı Rabbim ne verirse hayırlısını versin ne kadar üzülsemde inanıyorum sağlıkla gelecek meleğim o günü iple çekiyorum 😢