Haticeongun canım 3,5 yıldır evliyim yumurta TEMBELLİĞİ vardı tüp bebeğe kadar gittim gördüğüm tüm tedaviler olumsuz oldu herşeyden vazgeçmiştim her ay başı oturup ağlıyordum ev taşıma sürecindeydim adetim gecikti bi test yapayım dedim çok şükür hamile olduğumu öğrendim rabbim ol derse ölü verir kafamız rahat olmadıkça olmaz kızlar stresten uzak kalmaya çalışın