Ecmelllsx yani sonuçta istenmeyen bir bebik değil ikinizinde ortak kararı ve isteğiyle olmuş şu dakikadan sonra hiç düşünmeyin erken mi diye bence 🥲 benim eşim hayatımda 8 yıldır var 2.5 yıllık evli iken bebeğe karar verdik ve bende hemen olmaz diye düşünmüştüm… ama hiç beklemezken ilk ayda oldu allaha çok şükür ❤️ İlk haberi aldığımda bende eyvah erken mi diye düşünmüştüm çünkü çok garip bir psikolojide oluyor insan ama sonra bir alıştım o kadar özlemle bekliyorum ki bebeişi hemen büyüsün aylar hemen geçsin ve kucağıma alayım istiyorum 🥹🥹