Ecmelllsx bende evlendikten 4 hafta sonra öğrendim hiçte çekinmedim etmedim planlı değildi ama biz istedikten sonra kime ne ki kayınvaliden o kişiye demis ne acelesi var diye ama emin ol senin 4,5 aydan sonra olmasaydı darlmaya başlarlardı genelde öyle oluyor yani,eminim onlarda sevinecektir