nilsmomy cennetmelegininannesi kremalı mantarlı makarna yapacağım yanına hiçbir şey yok cunku temizlik yapiyorum😂
cennetmelegininannesi nilsmomy ahahah yeter daha ne olsun salatayı da kocana kitle ben genelde öyle yaptım salatayı eşime bırakırım o gelince yapar🤭
Niss1 cennetmelegininannesi fırında sebzeli misket köfte, Pirinç pilavı, ben çorba yapmiycam ama yanına çorba da yapabilirsiniz önden güzel gider bir de salata, ayran 🤗
Leilani cennetmelegininannesi kremalı brokoli çorbası yapacağım yanına ne yapacağımı henüz bilmiyorum aklıma bir şey gelmiyor
Asli123s Oh valla ne güzel tiksinmiyorsunuz pisiriyorsunuz ben 2.5 ayligim tavuk ve eti yiyemiyorum hiç bisey pisiremiyorum :(
Prenses34_annesi cennetmelegininannesi kesinlikle çok güzel ya tam bir kış çorbası yani böyle yanına hiç birşey yapma ekmek doğra içine tabak tabak yenilir herkes sevmek zorunda değil ama nasıl sevilmez böyle bir çorba birde kendin yaptıysan hem gönül rahatlığıyla icebiliyorsin hemde emeğine değdi diyorsun annem ile yazın sıcağında çatıda yapmıştık 🥰