pollyanna- Smyrmz ablamla konuştum az önce adet olacak gibi hissediyorum ağrım var sanki dedim cok normal zaten hamileliğin boyunca adet zamanlarında agri yaşıyorsun dedi😊 umutluyum o yüzden ama bi yandan da üzülmek istemiyorum yine
2oglus pollyanna- gittim canım Haziran aynida gittim hiç bir problem yok çok şükür kan değerlerim normal hepsine bakıldı ama hala gebelik olmadı
pollyanna- 2oglus en hayırlı zamanda olur inşallah canim benim hepimiz aynı durumdayiz sıkma canını. Stres en kötüsü 🙏🏻
Ecemnurtinel_45 Benimde yarın test yptm dün belli belirsiz 2 cizgi cok silik ama sanırım hamile degilim 😌
pollyanna- Ecemnurtinel_45 silik cizgiyse hamile olabilirsin diyorlar burda sen yarın öbür yeniden yap testi bence canım insallah vardır 🙏🏻
Avukatanneee Benimde bat 3 4 Aralık görünüyor. Dün test yaptım negatif. Dün sarımtırak açık kahve çok az lekelenme yaşadım peçeteye geliyordu sadece. Ona binaen test yaptım ama negatif. Adet sancımda çok vardı ama bugün azaldı sanki hamile olabilir miyim ki?