Meryeminannesi20 Evet Hanımlar erken test yapan olursa burda paylaşım yaparmisiniz 😌Bat 4 Aralık beklemedeyim pek bı belirti yok
pollyanna- Meryeminannesi20 benim sarımtrak bi akıntım ve kasık ağrım var ama bunu adete yakında görebiliyorum bakalim insallah gebelik belirtisidir 🙏🏻
ozgeecan9 Meryeminannesi20 allah herkesin gönlüne göre versin inşallah🤲🏻❤️ Bat 3 aralık adete 7 gün varken kaset testte çift çizgi gördüm 5 gün varkende kan verdim 59,31 cıktı. Bugün 3 var🧿 rabbim tez zamanda isteyen dileyen herkese nasip etsin
pollyanna- alyakaram hayırlı olsun diyebiliriz miyiz o zaman🥳 inşallah yükselmeye devam eder canım. Benim isten izin alıp gitmeye pek vaktim yok cumartesi pazar gecikirsem direkt acile giderim
Meryeminannesi20 ozgeecan9 Aminn gözünüz aydın tebrik ederim sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🌷🤲🏻 Darısı artık bize 🤗
ozgeecan9 Meryeminannesi20 amin insallah dua edin bana 5 tane kürtajım var. Sizlerde dualarımdasınız🥲❤️
Smyrmz pollyanna- monoton aynı :)) test yapmıyorum hevesim gitmesin diye ama belirtim de yok zaten :/
Meryeminannesi20 ozgeecan9 Düşük yapan biri olarak hamileliğin bile tadını çıkaramamak nedir biliyorum inşallah bu bebiş sevinç neşe getirir evinize bu 🤗🌷
2oglus Bat 4 5 Aralık az önce test yaptım sanırım negatif çünkü pembe değil beyaz çizgi var galiba o da testin kendi çizgisi 😞 10aydir deniyoruz olmuyor rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲 ama sürekli hayal kırıklığı yordu beni artık
2oglus pollyanna- gittim canım Haziran aynida gittim hiç bir problem yok çok şükür kan değerlerim normal hepsine bakıldı ama hala gebelik olmadı