MeltemEA ilkimbebee herkesin bütçesine göre bişeyler var tabi ama çok pahalı bence ben mamas&papas istiyordum puseti kendisi aparatları filan 18 bine filan geliyor örneğin.Kaç sene kullancazki
ilkimbebee MeltemEA açıkcası bende çok fazla para verip almak istemiyorum. Büyüdükleri zaman zaten kullanılmaz mecbur baston arabaya dönerim
sedamom00 ilkimbebee normalde araba 3 bin 800 TL ama puset ücreti de içinde değilmiş toplam 4 bin 700 TL verdik gerçekten en uygun en iyi buydu
Chiko ilkimbebee ebebek magazasinda modelini inceledim hepsiburada dan siparis ettim tasimasiyla ugrasmadim fiyat olarakta uyguna geldi.
ilkimbebee Chiko bende trendyoldan sipariş verdim ben verdikten indirime girmesi kötü oldu 😅 arabayı herkes çok tavsiye etti müşterileri vs buradaki hanımefendi olumlu konuşmayınca şaşırdım ne yazık ki. Güle güle sağlıkla kullanalım 🌸