
Dün test yaptım 1 saat sonra falan silik bi çizgi gördüm. Kuruma çizgisidir dedim ama 6-7 aydır istiyoruz ve ben sürekli test yaptım. 1-2 gün duruyodu yinede kuruma çizgisi görmüyodum. Bu sabah yine yaptım ve 2 dk içinde böyle silik çıktı. Sizce var mıdır kızlar 🥹 beta verdim sabah 4te çıkıcakmış bekliyorum