babyboy23 Kizlar bacak arasinda bisey goremiyorum bebisim burda 12.5 hafta. Daha bisey gozukurmu normal mi bu haftada bos olmasi yada kucuk oldugundan gozukmez mi🥹😳 soru cok sacmada olabilir ama merak ettim
Mustafayigitvebeytugannesi Likayolcusu orası bacak arası mi değil mi emin değilim biraz karışık bir resim ama duruşu kemik yapısı erkeğe benziyor.
Likayolcusu Mustafayigitvebeytugannesi hı anlıyormusunuz sizi de ekliyim tahminciler arasına 😃 biz 7 haftalığız da daha
babyboy23 Doktor gosterdi bunlar bacaklari diye 20 haftada soyluyorlar hollandada bisey demedi yani daha 13 haftadayiz
babyboy23 Nub durusunu nasil gordunuz resim yukardan cekilmis yandan degil kafasinin ustu ve gobeginin ustu gibi gorun 🥰🥰
G2-z-d-E ArvenMom yaa öyle mi haftaya atim ozman daha belirgin olur sizin belli mi kaç haftalıksınız 🥰
babyboy23 Baska yorumu olan varmi kizlar merakla bekliyorum. Resimler ustten cekildi kafatasinin ustunden ve gobusu ustten oyle gorun
ArvenMom G2-z-d-E 13+3 bizim cinsiyet belli gibi doktor söyledi ama emin olmak için bekliycem 12 hafta olduğunda daha belli olur ama şuan seninki çok minik umarım gönlünden geçen olur 🥰🙈💖
G2-z-d-E ArvenMom inşalalh benim için hiç farketmiyor siz bizden öndesiniz Allahım sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin merakla geçiyor günlerimiz 🥰😍