_Lavinya Evet arkadaşlar 😅 Bugün itibari ile benim borcumda 5 bin liralık düşüş olmuş.🥳 Yapılandırma ile de faiz kısmı silinecekmiş. İnteraktif vergi dairesinden bakabilirsiniz. İnşallah herkese yansımıştır🙏🌸
Ebrarmor _Lavinya Merhabalar , bana yatan para toplamda 9 bin küsürdü , ben şu ana kadar ödediğimle ve hala gözükmekte olan borcumla toplam tutar 12 bin Ödemiş oluyorum , bu işte bir terslik olabilir mi ? Bilginiz var mı ?
_Lavinya ayferaln Bende de hala gecikme zammı var ama düşüşle birlikte gösteriyor. Düşme yok mu sizde ?
_Lavinya nilsmomy İnteraktif vergi dairesine e-devlet şifrenizle giriş yapın. Sekmeler bölümünde Ödeme ve Borç İşlemleri kısmı var. Oraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.
nilsmomy _Lavinya teşekkür ederim bakıyorum borç görünmüyor anlayamadım e devlette kyk işlemleri kısmında da yok bankadan öğrenebilir miyim acaba🤔
Rapunzelinanasi Ftmsn vergi dairesine düşmesi için 2 veya daha fazla taksidi ödememiş olmanız gerekiyor. Sizin henüz vergi dairesine düşmemiş olabilir. E devletten kyk borç geri ödeme sorgulama yaparak görebilirsiniz
_Lavinya Bende şu an eklenen faiz silindi. Siteye giriş yapsam resim yükleyeceğim ama birazdan atarım. Ftmsn FatosNazim53
Rapunzelinanasi Ebrarmor belli bir oranda faiz biniyordu borcun üzerine. Şimdi o faizler silindi. Hiç ödeme yapmayanlar aldığı kadar ödeyecek ama ödeme yapmış olanlar parasını geri alabilir mi bilmiyorum
FatosNazim53 Rapunzelinanasi ben ödemedim iki veya daha fazla borç. Bende de vergi dairesi de borç bulunmamaktadir yazıyor.
Rapunzelinanasi FatosNazim53 vergi dairesinde görünmüyorsa vergi dairesine düşmemiştir borcunuz ki bu iyi bir şey. Belki vergi dairesine düşmesi için gerekli şartlar esnetilmiştir uzun zamandır kontrol etmiyorum o şartları. Vergi dairesine düşmemişse borcunuz hala kyk da dır ve e devletten kontrol edip yine ziraat bankasından ödeme sağlarsınız
_Lavinya Rapunzelinanasi Ben yapılandırma yapıp bir kısmını ödemiştim. Ödediğim tutar düşmüş olarak gözükmüyor ama. Muhtemelen daha az gözükecek borç.
hayalperest2310 FatosNazim53 benim tersine artmış ne iş anlamadım vergi dairesine düşmüştü belki ondan
FatosNazim53 Rapunzelinanasi e devlette aynı böyle görünüyor. Benim borç normal de 13 bin TL uzeriydi. Vergi dairesine de düşmemişti.
Rapunzelinanasi _Lavinya ben de ödenen kısmı geri vereceklerini sanmıyorum. Ne aldılarsa o kar onlara 😂