Denizinannesiii34 Alpoy canım bide perintolog mu çekiyo yoksa radyolog mu nezmn çektirdin fiyat hala aynı mi acaba fiyat bilgisi vermiyor telefonda
elifelifelif Sky aradim ayin 29una kadar doluymus. Benimde zamanim gecmis oluyor zaten şansım olsa sasardim
Aysunh Mihran2019 alırsın canım inşallah zor alınıyor sabır gerekiyor ama sürekli deneyin hem 182 hemde mhrs kadın doğum alt dalı doopler diye çıkıyor saat tam 12 de bakın hemen herkes aldığı için çok zor oluyor
Ozlemm28 Aysunh renkli olduguna emin misiniz ben siyah beyaz diye biliyorum gidenler yazmıştı buraya o yuzden soruyorum siz kendiniz mi sordunuz acaba
Tuuce BeyzZaA ikili test için ücreti hatırlayamadım kan veriyorsun çok pahalı değildi sanırım aklımda kalmamış 😕
Mihran2019 elifelifelif evet 182 syleyın hastane adı bölüm doppler ıcın deyın zaten dıyo kaç haftalıksınz 20’24 hafta arası cekılıyo ben cok sukur23 e denk getrdım 17 haftada baslamak en ıyısı anca bulursunuz cnku
Mihran2019 Sky valla her gece eşim telden 23.55 dedımı arardı bende mhrs den bakardm snnda aldk oyle deneyın 2,3 kusıye verın gvendgınz bırıne tc nızı herkes arasın bu sekıl mutlaka dusecek
Sky Mihran2019 bende bir hafta uğraştım olmadı ya şaşırdım şuan sizin alabilmenize çünkü bana dedilerki hastaneden randevuları yüklüyorlar anında ondan alamıyorsunuz bende sıkıldım daada denemedim
DeryaZ elifelifelif bende bişey danışabilir miyim randevuyu nereden aldınız telefondan mı giderek mi bende tarihimi kaçırmışım şimdi hastane arıyorum uyguna,cerrahpaşa için bilgi verebilir misiniz🙏🏻
elifelifelif DeryaZ internet sitesinden randevu aliniyor. Doktor ali benian bakiyor sadece ayrintiliya. Bir hafta sonrasina randevu veriyor. Aksam saat 8de açılıyor randevu sistemi. Ben henuz gitmedim bu hafta alicam randevu.
DeryaZ elifelifelif bende sadi konuğa gidiyorum ilk defa bugün gebe polikliniğe girdi ama rezalet durumda kaç hastayı birden aldı sayamadım,bahçelievler nasıl ilgi bakımından gebe polikliğini ne durumda acaba
elifelifelif DeryaZ ben en basindan beri oraya gidiyorum hatta hamile kalmadan oncede oraya gidiyordum. Beklentinize gore degisir memnuniyetiniz. Benim bi tanıdık gitmisti beğenmemişti mesela. Özel hastane ilgisi beklememeli sonucta devlet hastanesi.
DeryaZ elifelifelif özel hastaneye hiç gitmedim büyük bi beklentim yoktu ama enazından ilk 3aydaki doktorum tek tek alıp bakıyordu burda o da yoktu