Mihran2019 mrb ben 2 hafta önce detaylı yaptırdım doktorum vera hastanesindeydi zaten randevuyu oradan aldım 270 tl ye yaptı radyolog. Sana bebeğin baktığı kısımları ile ilgili videoyu veriyor o kdr.. ben pek gereksiz buldum çünkü kendi doktorum da her kontrole gittiğimde hemen hemen herşeyine bakıyordu . Aynı ultrason cihazı değişen hiçbirşey olmadı :/ eğer bebeğinizde bi sıkıntı varsa bile önceden tedavisi yok. Olan kendinizi üzmekte kalıyor .. bende çok kararsızdım gidip gitmemekte. Çok kişiye sordum gitmelisin dedi ama ikinci bebeğim olsa gitmem artık detaylıya diye düşünüyorum.. boşa hem para kaybı bende huzursuz olmakla kalıyorsunuz 🤕