tgcknn 11 +0 olduk bugün en son 8 haftalıkken gördüm haftaya ikili testimi yaptırıp öyle kontrole gitmeyi düşünüyorum 😌 inşşallah bize süpriz yapar ve cinsiyetini öğreniriz 🤗🤗
Burjucan 11+3 üz biz de pazartesi 12 oluyoruz hem kontrolümüz var hem ikili test yaptırcaz belki de cinsiyet tahmini yaparız dedi doktor bekliyorum heyecanla ve inşallah iyidir en son 9 haftalıkken gördüm
Selma067 Benim hesaplamama göre 11+0 ama doktorun hesabına göre 11+4 gözüküyor cinsiyetini 3 hafta sonra gittiğimde görücem inşallah