Mrym_sld Irmakdkm yaaa sorma bende cok ozledım 8 haftalıkken gordum ve ınsallah pazartesı gorucem mrk edıyorum telaslıyım korkularımda var böle uzun süre gormeyınce 🙈 ınsallah saglıkla buyuyorlardır bebıslerımız ☺️🤲🏻
Irmakdkm Mrym_sld bende öyle endişeliyim haftaya gidicem hem test yapılcak işte sizin yapıldımı kaç haftalık şuan
Mrym_sld Irmakdkm testı yaptrmayı dusunmuyorum hakkımızda hayırlısı belkı dıger testlerı yaptırırım tüp bebekle hamıle kaldım ben 4 kayıptan sonra oldu bakalım nasıp hakkımızda🤲🏻
Irmakdkm Turan test yaptırdını mı ? Olabilir arkadaşım 12 küsürde gitti test yaptırmaha kızı olcakmış öğrendi
Turan Irmakdkm 13 oluyoruz bu Cumartesi gitcez test sonuçlarinida o zaman alcaz inşallah gösterir kendni 🙏🏻
Meri61 9+3m kızlar bende sabrszlikla beklyrm kontrolmu 26snda kontrolüm çok merak ediyorum bebek nasıl diye zaman hiç geçmiyo sanki