Ktugbaa 37+5 … gündüzleri idare eder ,akşamları ayrı bir macera. Sürekli adet olacakmışım gibi alt karında ve belde ağrı, sicakla biraz hafifliyor gibi, yatıyorum daha da beter oluyor. Yatarken sağdan sola dönmek istersem rahmimi yırtıyorum sanki ,öyle canım acıyor. Uyuduğumdan da bir şey anlamıyorum ,o ağrıyı hissediyorum hep sanki. Uyanıyorum ellerim kaya adam eli olmus ,akşama kadar uyusuklugu zor açılıyor 🥲 tuvalet benim mekan oldu artık,ayağa kalktım mi esim ,ne o mekanına galiba diyo😂 her tuvalette gelen akintilari inceliyorum nişan mi bu diye
Hepsine doktorum normal dedi söylediğimde. Gülmeye eğlenmeye, sorana dert yanmamaya gayret ediyorum da ,bazen gerçekten bağıra bağıra ağlamak istiyorum 🥲 Sağlıkla gelsin minikler inşallah, napalim çekiyoruz 😪