Periyalcn canım adetin düzenliyse ve gecikme varsa yap bence ama düzensizse bekle madem, sabır şart evet ben de bırakmıştım bakmicam teste falan diyordum ama adetim düzenlidir, 1gün gecikmede dayanamadım erken gebelik testiyle baktım çıktı çok şükür, inşallah senin ve her isteyenin gönlüne göre olsun, Allahım sizlere de yaşatsın bu güzel duyguyu hayırlısıyla 🙏❤️