Tatlisannedilekk Kızlar 3yıllık evliyim, adetim 1hafta gecikti hiçbir adet belirtim yok ama 3-4gündür bulantım kusmam hiç durmuyor, çok halsizim, sürekli uyuyorum. Sizce hamile olabilir miyim, test yapsam çıkar mı? Çok ümitlenmekte istemiyorum yine hayal kırıklığına uğrarım diye
elifiii Tatlisannedilekk kan testi verin en emin olacağınız şey odur. Bulantı vs. için birşey diyemiyorum genelde hemen başlamıyor ama herkesin hamileliği farklı.
Nrtnnn Tatlisannedilekk canımmbence hemen bi kan testi yaptır dağlık ocağı veya hastanede.en güvenilir ve net olan o çünkü.umarın hamilesindir canım 🦋😊
Destina21 Tatlisannedilekk 1 hafta gecikmeyle idrar testi çıkar yapabilirsin .. Kan ver ya da için rahat olsun
Tatlisannedilekk korkuyorum artık test yapıpta o tek çizgiyi görücem diye😭en garantisi yarın gidip kan vereyim bari, kızlar dua edin nolur artık bende hamile kalayım bebeğimi kucağıma alayım hayırlısıyla
Nazandeniz Ben her ay hamile gibi hissediyordum çünkü adetime yakın sürekli midem bulanıyordu. 4sy önce hiç belirti yok stresten herhalde dedim hamileyim🤗🤗🤗 rabbim sana nasip etsin inşaalah
Rumis İyi dayanmissiniz benim adetim 2 gün geçti yarın kan vericem inşallah çıkar önceden adet olacağım gün kan veriyodum sonucu görüyordum adet oluyordum şimdi akillandim bekledim bende biraz inşaallah hamileyimdirrr :)