Burun tıkanıklığı konusunda yalnız değilmişim dedim postu görünce koşa koşa geldim. Sürekli kronikleşti artık benimkisi de özellikle gece uyurken. Eczacı viks önermiyoruz zamanla beyin damarlarını çatlatıyor dedi. Doktorum nazalnem diye merhem verdi onu sürüp yatıyorum bir nebze rahatlattı. Evde nem eksikliğinden olurmuş. Çamaşırları evin içinde kurut. Çaydanlığı kaynat buhar olsun, olmadı nemlendirici alın dedi doktorum. Daha da geçmiyorsa kulak buruna git hamile olduğunu söyle dedi. Bu duruma hamilelik nezlesi de deniyormuş onu da bir yerden okumuştum.