İlk doğumumda sezeryandi 2 pijama takımı 1 gecelik götürdüm doğumdan çıkınca gecelik giydim hem kanama durumunu kontrol edecekleri hemde sonda takili olduğu için daha rahat oldu gecelik giymek sonda falan zaten birkaç saate çıkarıyorlar sonrasında önden düğmeli pijama takımı giydim 1 takım bile yeterli oluyormuş yani şimdi ikinci doğumumda gene aynı şekilde koyacağım gecelik gerekli bence.