Hanımlar merhaba bebeğim erken gelmeye karar vermezse doğumum Şubatta olacak ve yavaş yavaş eksikleri alıp çanta hazırlamaya başlayacağım.
Sorum şu hastane için düğmeli gecelik tarzı almayı düşünüyorum elbiseyle çok rahat edemiyorum elbise tarzı almam şart mı? Şuanlık doğumum normal doğum görünüyor. 2 tane biri düğmeli biri kuşaklı pijama takımı yeterli gelirmi